karangan autobiografi aku sebuah kereta

Tubuh badanku direka khas untuk memenuhi cita rasa pengguna di Malaysia. Badanku berbentuk leper dan kebanyakan bahagian badan ku diperbuat daripada plastik.


28 Set Latihan Karangan Isi Tempat Kosong Sesuai Untuk Murid Tahap 2 Tahun 4 5 6 Mycikgu Net Karangan Latihan Bahasa Melayu

Aku dilahirkan di kilang proton di Shah Alam.

. Disebuah kilang membuat kereta di Shah Alam. Pastikan karangan mengikut format autobiografi. Aku dilahirkan di sebuah kilang televisyen Panasonic di Shah Alam.

Karangan UPSR 01. Tuliskan sebuah karangan yang bertajuk Aku Sebuah Kereta. Pada suatu hari seorang wanita membawa anaknya datang ke kedai buku itu untuk membeli sebuah kamus baharu.

Aku telah dihasilkan di salah sebuah. Tulis sebuah karangan yang bertajuk Aku sebuah Kereta. Aku sebuah kereta Proton Waja.

Jawapan Aku sebuah Kereta Aku merupakan sebuah kereta yang diberi nama Aixia. Contohnya bunga payung komputer burung dan sebagainya. A meletakkan b dibuang c seminggu d dilahirkan 2 Aku berwarna kelabu.

Inilah kereta pertama famili kami. Aku ditempatkan di sebuah kedai pameran kereta. Aku berharga RM115.

1 Aku sebuah kereta. Live worksheets Malay Bahasa Melayu BM Karangan Latihan Autobiografi 1 - Aku Sebuah Kereta. AKU SEBUAH KERETA PROTON.

Aku dibawa menaiki sebuah kereta buatan Malaysia iaitu Proton Exora. Aku sebuah kereta proton rohani67. Disebuah kilang membuat kereta di Bintulu.

Karangan autobiografi ialah karangan tentang riwayat benda hidup dan benda tidak bernyawa. Sejak hari itu aku dan kawan-kawanku menunggu untuk dibeli oleh pelanggan. Cik Vios telah mengambil alih tugasku selama ini.

Nama ku ialah Proton Saga. Posted by admin On 8 August2012 In Karangan UPSR. Namun aku lebih dikenali sebagai Siwaja.

A meletakkan b dipasang c seminggu d dilahirkan 2 Aku berwarna biru. Aku berasa gementar kerana aku tidak tahu sikap tuan baru ku ini sama ada baik terhadapku nanti atau sebaliknya. Setelah siap diproses menjadi sebuah kereta aku dan rakan-rakan telah ditempatkan di bilik pameran kereta.

1 Aku sebuah kereta. Tulis karangan menggunakan isi-isi dalam peta minda. AUTOBIOGRAFI AKU SEBUAH KAPAL TERBANG APA ITU KARANGAN.

Nama ku ialah Proton Wira. Pada suatu hari seorang wanita datang untuk membeli sebuah radio. Karangan Autobiografi Aku Sebuah Kereta Mari Belajar Bahasa Melayu Bersama Cikgu Ziezah Karangan Aku Dilahirkan Di Sebuah Kilang Yang Terdapat Di Selangor Darul.

Contoh Karangan - Aku Sebuah Kereta. Karangan jenis ini biasanya memerlukan calonmembayangkandiri calonsebagai sesuatubenda. Aku diperbuat daripada besi dan getah.

Aku sebuah keretaNama aku Proton ExoraAku dilahirkan di sebuah kilang di Tanjung MalimPerak. Setelah siap kerja-kerja pemasangan aku telah dihantar ke selatan tanah air iaitu Negeri Johor Darul Takzim. Latihan Autobiografi 1 - Aku Sebuah KeretaLatihan karangan Autobiografi -.

RANGKA KARANGAN PENDAHULUAN - Sebuah kereta MyVi - Dilahirkan di Rawang - Dikagumi oleh. Name bentuk jenis dan sebagainya. Dari hanya menunggang motosikal Yamaha di awalnya abah telah membeli kereta.

Aku ialah sebuah kereta. Setelah siap dipasangaku dibawa ke Shah AlamAku dihantar. Bahasa Melayu BM Gradelevel.

CONTOH KARANGAN TIDAK BERFORMAT. Aku sebuah kereta Karangan Jenis Autobiografi ID. Badanku bewarna merah hatiPada badan aku terdapat logamcermintayar dan enjinDi dalam badanku juga terdapat tempat duduksterenmeter dan penyaman udaraAku bergerak menggunakan petrol.

Semak karangan anda seperti tanda bacaan imbuhan ejaan dan. Aku dilahirkan di sebuah kilang yang terkenal di IcelandNama aku ialah lamborghini gallardoAku dilahirkan. Aku Sebuah Kereta Aku sebuah kereta.

Karangan autobiografi biasanya mengisahkan tentangriwayat hidupsesuatu benda.


11 Contoh Karangan Upsr Terbaik Bahasa Melayu Malay Language Essay Kids Education

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel